Bildtråd Biodling

Hem Forum Allmän biodling Bildtråd Biodling

Visar 8 inlägg - 61 till 68 (av 68 totalt)
  • Författare

Nozevit eller Api-pro .. många namn. Här kommer en bild med en ram. Man trycker sedan ut den färdiga förpackningen och sätter på lock och etikett. Allt klart.

Bara att gratulera Turkiet till Apimondia 2017, valet var väntat.

American Bee Care program hade utställning vid Time Square, Central Station i New York idag och jag var givetvis där och hälsade på.

Jag har bott här i flera veckor och åkt runt bland bigårdar och besökt vänner. Resan avslutas med en vecka i New York.

Några bilder från New York city.

Empire State building.

Frihetsgudinnan och Ground Zero som det ser ut nu, man bygger fortfarande.

Jag brukar ha en hygglig depå med honung stående till nästa säsong eller som att justera efter pris och produktion.

Vi fick hyggligt betalt i år och tömde ut två ton som annars ligger kvar och med tanke på min nedtrappning var det läge att skicka på alla resurser i höstas.

Men det är fortfarande honung i hinkarna, här lite ymp efter mitten på februari. Det är bättre att vara för tidig än att vara för sen. Har några tyska vänner som bor i USA som är på besök och nu får man fixa en hel skuff med export av ljunghonung.

Inte stora bilder alls … Det finns providern som inte har någon begränsning.

Så här blev det när det blivit lite smidigare …

Visar 8 inlägg - 61 till 68 (av 68 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne. Logga in