Hem › Forum › Utbildningskommittens svartatavla › Övrig information
-
FörfattareInlägg
-
2013-09-17 kl. 06:58 #14628Gamla ForumetanvändareForumledare
Hej på er
jag skapade en tavla för lite kortare info som inte är ämnesberoende.
det första är att jag är nedbäddad, pga förkylning så därför ligger jag redan i starten efter, men det är inget som hindrar er andra från att köra vidare.
Hoppas alla har tillgång till forumet nu…..Peder
2013-09-27 kl. 08:37 #17675Gamla ForumetanvändareForumledareEftersom jag pratat med dig för en kort stund sedan i telefon och att du då mådde bra, förstår jag att du inte är nedbäddad längre. Skönt! 🙂 Som du ser har jag tillgång till forumet! Skall snarast ta tag i de frågor som vi lovade att ta itu med! Karin
2013-10-23 kl. 06:38 #17759Gamla ForumetanvändareForumledareEn grej som jag inte vet om ni vet ::)
så finns det en knapp dom heter underrätta, den finns i de olika trådarna. trycker ni där så får ni ett mail varje gång det kommer ett nytt inlägg i den tavlan.Peder
2013-10-24 kl. 08:09 #17763Gamla ForumetanvändareForumledareNej det visste jag inte! Bra!!! Då vet man ju när man skall kolla!
2013-10-24 kl. 19:06 #17766Gamla ForumetanvändareForumledareHej !
Nu har jag tryckt underrätta.
Jag läser varje kväll e-post och tittar in i forumet, men jag är lite lat för att skriva.
Det har Ni märkt redan eller hur.
Mina bin flyger och hämtar hem pollen. Min kompis säger dåligt bi väder.
Hälsningar
Rasudin2013-11-06 kl. 21:18 #17789Gamla ForumetanvändareForumledareHej!
Ni är så duktiga och mycket aktiva.
I dag pratade jag med Ola Hult och Göran Pettersson. Det var de två som är med i Utbildningsnätverket från mitt län. De är lite sura eftersom de fick inte något info angående träffar tidigare. De säger att de fick inte e-post från utbildningskommitte.
Det kan vara fel på e- post adressen. Olle kan du skicka till mig deras e post adresser som du har.
Jag kommer att kontakta de.
Har vi fått lokalen i Alvesta. Vem ska vara med oss från SV?
Det kanske blir bra att de skickar en preliminär deltagare lista till oss.Ha det bra!
Rasudin -
FörfattareInlägg
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne. Logga in