SÄLJES! Sjölis honungslossare/avtäckare. Honungstankar, m.m Hem › Forum › Säljes › SÄLJES! Sjölis honungslossare/avtäckare. Honungstankar, m.m Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt) Författare Inlägg 2015-07-07 kl. 05:06 #15005 Gamla ForumetanvändareForumledare Säljer diverse biodlingsutrustning. Bland annat•Sjölis avtäckningsmaskin•Honungstankar•lådor med tomma ramar (mycket förmånligt pris) Kontakta mig vid intresse för mer information. Finns för avhämtning i Arvika, Värmland. 2015-07-09 kl. 07:11 #19103 Gamla ForumetanvändareForumledare Jag vill gärna ha en lista på pris.Susanne 2015-09-03 kl. 01:31 #19196 Gamla ForumetanvändareForumledare Säljer diverse biodlingsutrustning. Bland annat•Sjölis avtäckningsmaskin•Honungstankar•lådor med tomma ramar (mycket förmånligt pris) Kontakta mig vid intresse för mer information. Finns för avhämtning i Arvika, Värmland. Jag är intreserad av sjölis om den finns kvar . Skick pm tack 🙂 Författare Inlägg Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt) Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne. Logga in